sibiupipecigar @ gmail . com

Sonntag, 7. November 2010

Stanislaw Balkan Latakia (Review despre tutun)


Denumirea: Stanislaw Balkan Latakia
Producător: Dan Tobacco
Felul tutunului: englezesc (Latakia); ready rubbed

Mai demult am căutat un tutun cu Latakia la un preț atât de rezonabil încât să fie de considerat un tutun de fiecare zi. La recomandare, am cumpărat un plic de Stanislaw Balkan Latakia și nu regret această decizie fiindcă el a devenit tutunul meu Latakia “de bază”.

Aroma de Latakia domină de la deschiderea plicului până la ultimul rest de scrum. Pipa este ușor de pregătit și se aprinde făra nicio problemă. În timpul fumatului se pot simți și ușoare nuanțe de Virginia. Tutunul arde bine, de obicei rămâne chiar doar puțin scrum - gri deschis sau aproape alb.

Compărându-l de exemplu cu Dunhill Mixture 965, Stanislaw Balkan Latakia nu pare așa de finuț. Dar pe de altă parte le bate pe toate în ceea ce privește relația preț-calitate. - O recomandare călduroasă pentru prietenii tutunului Latakia!

Stefan Bichler

PS: Recunosc că habar n-am cum a ajuns un avion ‘Messerschmitt’ pe plicul tutunului.

1 Kommentar:

  1. Un tutun bun dar mie-mi place mai mult Stanislaw London Mixture, este mai rafinat (echivalentul lui Dunhill London Mixture). Intradevar, tutunurile Stanislaw au un raport pret/calitate bun.

    AntwortenLöschen