sibiupipecigar @ gmail . com

Donnerstag, 10. März 2011

Nou: Mic dicționar pentru pipari!

Un dictionar special de termeni pentru pipari: Română, Engleză și Germană. De la "amestec" până la "vatră", de la "amber" până la "wife acceptance factor", de la "Aromatisierung" până la "Zündholz"! - Acum pe blogul nostru!

Link: MIC DICȚIONAR PENTRU PIPARI



Lista cuvintelor în limba română:

acryl, amestec, aromatizare, bambus, bolul pipei, borsetă pt. pipe, briar (lemn din rădăcină de
erica arborea), brichetă, bruyere (lemn din rădăcină de erica arborea), buza muştiucului, cameră de ardere, chibrit, chihlimbar, cireș, cocean (de porumb), condens, cutie cu tutun, dulap pt. pipe, ebonită, filtru, formă, fum, fumător, fumător de pipă, fumul din cameră (măsura în care tutunul este acceptat din partea celor din jur), futac, găvan, gâtul pipei, împestrițătură în lemn, jar, lulea, lut, măslin, mortisă, muştiucul, narghilea, perioada formării stratului de carbon la o pipă nouă, pipă, pipa la mâna a doua, pipar, plic de tutun, polizare, porțelan, (a) prepara (o pipă), producător de pipe, producător de pipe din lut, riglă de bruyere, rusticare, sablaj, scrum, sculă pt. curățarea turtei, sosare, spumă de mare, stejar (parțial fosilizat), strat artificial de carbon, strat de carbon, suport pt. pipe, tabacheră, tabatieră, tăietură, ștampilă, tărie, tenon, tijă pentru curățat pipa, tunelul de aer, tunelul de fum, turtă, tutun, tutungerie, tutungiu, umezeală, (a) umple (o pipă cu tutun), vatră.

4 Kommentare:

  1. Un dictionar foarte util piparilor , multumim domnilor !

    AntwortenLöschen
  2. Cu plăcere, cu plăcere! Inițial am făcut acest dicționar pentru mine să-l folosesc la articolele mele pe blog. :) Apoi am mai adăugat cuvinte și l-am postat.

    Mă bucur că îl considerați util. Dacă aveți vreo propunere de îmbunătăţire, este bine venită!

    AntwortenLöschen
  3. Felicitari Stefane, imi poti da versiunea pdf ca sa o punem pe net sa o poata descarca oricine?

    AntwortenLöschen
  4. In cele din urma m-am prins ca linkul da posibilitatea descarcarii pdf-ului :) Cu timpul, vom avea o biblioteca de publicatii la nivel national ceea ce este un lucru bun.

    AntwortenLöschen